星期六, 一月 08, 2005

华丽台第一届电视剧大奖


* Posted by Hello
刚看完了华丽台第一届电视剧大奖的现场直播!!
此届的大赢家非<<戇夫成龍>>莫属!!此剧由郭晋安&宣萱主演,他们两人还获得了十大我最喜爱之角色的其中两项!

当然,我会在这里写下,就表示我也很喜爱他们啦!!

另外,由林峰演唱的《律政新人王》电视剧主题曲:《忘记伤害》夺得了我最喜爱之电视剧主题曲之奖项!!犹记得刚播出此剧时,我曾在这里写下一些我对此剧的感觉 !! ^_^要读就按这里吧
电脑内有《忘记伤害》的midi file, 就放在blog这里和大家分享吧!

呵呵,刚才的还有一个surprise!! 我的偶像佘诗曼忽然出现在现场亲自领十大我最喜爱之角色!
可人儿佘诗曼的出现,真的犹如长平公主驾到!!呵呵

×××××××××××××××××××××××××××××××
10/1/2005 updated:
This is supposed to be posted up on 8/1 night! >.< but apparently there are some problems for me to log in....and i just get to post up the photo thru HELLO and changed the background music.....haha..now i finally get to finish posting this post!!

ps:AhSang,the comment also half way onlie..haha......i mean i m looking forward to the 电视剧大奖 for the coming yr! =p

2 条评论:

蓝玫瑰Emily 说...

Now i m looking forward for the coming yr of shows!

ahsang 说...

tvb series are nice when u watch a few, but it bcome so typical and same things happened virtually in every title of da series. hehehe. western series are more interesting.

This page Copyright ©

SookYing 2009