星期六, 十月 23, 2004

我的S700i!

呵呵!!!
本小姐有天大的喜讯一定要公告天下对吧! ^_^

我一直以来梦寐以求的手提电话终于得到了!
兴奋的心情 + 喜悦的欢愉 = 今天的我
我会好好珍惜我所拥有的一切...因为一切得来不易 !!

PS: 谢谢你,爸爸的Alcatel手机,在我心爱的blue-i被坏人偷后,一直尽心尽力地为我服务....现在你得好好地为我妹妹服务哦!!

1 条评论:

huixin 说...

hey dear, i can read your blog finally! Congrats for your new hp! Is your new hp a sonyericson?
Erm...can your leave some message in my blog after your visit...no need everytime lar...i mean sometimes...at least i know there's someone who look about it...n i'm not the only one!
So....take care for your hp...don't be careless anymore!

This page Copyright ©

SookYing 2009