星期五, 一月 25, 2008

a new era !


陪伴我快3年的小滑鼠,在今天寿终正寝了。
它陪伴了我和我的手提电脑到很多国家地方去,跌跌撞撞的,小巧玲珑的它也熬了3个年头。
我会永远记得你发出的耀眼的蓝光。



我使用电脑的日子,来到了新纪元!
当当当,我终于买了我一直很期待使用的wireless optical mouse!

Photobucket

5 条评论:

Yan 说...

别像贾生把 wireless 的那支东西弄断了...

:)

匿名 说...

hey dear.. so now u graduated dy.. wats ur plan? Oh.. thanks so much for ur birthday wish.. hmmm.. if i'm not wrong u called me issit? all the best in ur future

Jason Lioh 说...

Yan : Hoi! Since when my name is 贾生?

Mei Mei : Very rich hor? Haha.

Yan 说...

jason = 贾生?

XD

蓝玫瑰Emily 说...

yanyan, thank you for your 提醒。。。
有人可以给我笑一阵子了!!! 哈哈


Grace,want to say happy birthday to u again!!! (yeah..did try to u several times..but to no avail.. bleh u girl so busy !!)

贾生好 :P

This page Copyright ©

SookYing 2009