星期三, 五月 06, 2009

今天LRT不知道怎么了,我放工回家,竟然碰上连续两趟车,大家都冲去第一躺,我赶不上;没一会儿第二趟来了!!空空如也!我和好多乘客都一脸不可思议,大家都有位置坐下~呵呵 

不知道有几个人注意到我的部落背景换了颜色——从白色换去黑色了呢?


我其实一直都很喜欢简单的白色(其实就是空白..),可是那天无意中去了

>>>
http://www.ikea.com.my/highlights/2009/lovetheearth/ <<< 


其中一个很简单的节省电源方法,是让电脑屏幕暗些~! 不知道是真是假,但是我能做到,换一下颜色,又何妨! 





Stephen, I will try my very best to get use to public transportation and everyday working life!! 

7 条评论:

雪梨子 说...

嗨~初次到这边,请多多指教。
你的情况我曾经遇过噢~
但是很少有这样的机遇~^^

cider 说...

i also heard of this way of conserving energy, I suppose it's true..but it's abit painful on the eyes so I haven't really done anything about it..

Gambatte kudasai neh! =)

*小霜 说...

原来你把背景换了黑色是这个原因。。。
可是,我觉得现在看你的文章会比较伤眼力耶!(可能字体也较暗的原故吧)。。你觉得呢?!

wy 说...

dear emily..
i will be graduating soon.
no idea how my future would be.
enjoy your OL life.
XD

Yan 说...

LRT 是酱的啦~

下一个会更好 XD

蓝玫瑰Emily 说...

雪梨子,你好!
你的名字很可爱哦!

哈哈 原来是可遇不可求的机遇!!
第二天我就没有那么好运了。。。结果一路站到回家!!

雯妹妹,我换了颜色了,你看看还是看的很辛苦没有!然后告诉我啊!

小霜,你也是要给我feedback!!


nincompoop,你看,你的博客好多人支持你哦!!

yanyan..不一定的啊 T_T

匿名 说...

The black will only conserve power on CRT monitors, as it doesn't have to produce anything to represent black in RGB..

but then in LCD monitors, i think it only matters very little, because LCD itself consumes much lesser power than CRT monitors..

This page Copyright ©

SookYing 2009