星期五, 六月 02, 2006

我几时才能梦想成真?



Visiting the KLCC Twin Towers Sky Bridge is always the thing that I am looking forward to, before I went to the state a couple of months ago,and after I came back for summer holiday!

“...The skybridge that connects the Twin Towers is on the 41st floor. The public can have access to this floor free of charge. It is opened from 9:00am to 5:00pm, Tuesdays to Sunday (closed on Mondays unless it is a public holiday). Admission tickets are available on a first come first serve basis from 8:30am on the day of visit as no tickets are issued for advance dates of visits...
ps: The ticketing office is at the basement of the main entrance to the twin towers... next to the KLCC Maybank branch... Take the escalator on either side of the main entrance foyer.”

This is the piece of information that I get over the internet. I am aware that the admission tickets run out very fast because there is a limit of visitors per working day. But anyhow, I still wish to pay a visit to the sky bridge very much. When can only my dream come true?

身边很多人都知道我很想上sky-bridge一趟,可是真正有付诸行动要和我走一趟就只有慧欣了。我出国以前就本说我们一起去那里一次,后来不知道让什么事情给耽搁了。后来直到出了国也都没有成行。这次回国度过这个短短的时日,下次再回来不知道是什么时候,我在心中暗暗下了个决定,回去美国以前无论如何都要上到sky-bridge去,完成我小小的梦想。

8 条评论:

huixin 说...

我的假期长着呢!你几时要去?找一个你没上课的日子,我们两个疯子就一早去排队拿票!

我也很像站在上面的感觉。

CW 说...

哈!这个我去过噢!其实不会那么难拿票啦!不要选周末去就行了,然后要记得早一些去排队(我上次好像7点多就去排队了)。比起桥上的风景,我觉得到Sky Bridge去的电梯更让我惊叹呢!哈哈哈!!请问现在KLCC是不是还有水族馆呢?还是那是另外一个购物中心??

匿名 说...

我还没去过Sky Bridge…… 我也想去看看一下。

咖啡街の侍应生:对,现在KLCC有水族馆,门票好像是马币30多元。

Oceanblue 说...

我去过了,在建筑工程进行到七成的时候,所以是载着工地安全帽上去的。

阿虎 说...

你8月才回,时间长着呢!

蓝玫瑰Emily 说...

是啊,要去就要赶快去了!!

对阿,那里有水族馆。。xin刚去来。。她说那里昆虫多过水生物哦。。哈哈

oceanblue最威风了啦! 呵呵

虎哥,你试去过了那里没有啊?

Yu Ming 说...

i also really wanna go!

ajak i sekali boleh? =P

hehe...


PS: got sth for ya on my blog, mind doing a quick taggie for me? check it out if u've got time k? cya!

阿虎 说...

当然……没有啦。
我每回去吉隆坡都会去双峰塔的
Kinokunia 书店。
就是没有去”高层“看过。

This page Copyright ©

SookYing 2009