星期六, 十二月 11, 2004

Opps~

亲爱的慧欣:
恭喜你考完一个重大的试了!!

haiyo...haha... u should never ever blame yourself for didn't visit to my blog for such a long time!!!!!!!!!!!!!!!! really!!!!!!!

HAIH~~~~~~~~Jay's concert ar? 因为我的犹豫不决....票已经卖完了.....想去可能也去不到...........要看看我一个好朋友的本事了.....哈哈......okie lar..to tell u the truth...u know i never a Jay's faithful fan.....but because the concert is so 'ngam' that is held so near to my birthday........ 18th birthday wo..haha...should celebrate it with some meaningful events.......and i do think going Jay's concert will be something memorable!! (or do u have any more meaningful event to celebrate with me ya? =P)

PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee lar!!! go with me to watch The Polar Express lar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 别这样啦.....我们在Times Square 看完戏后...再另转战场lo!! (大小姐......你又说你已经买了很多新衣..........陪我去一间没有你喜欢的服装品牌的百货公司看一场戏...对你可是百利而无一弊的!!!) (还有...........我都还没有质问你...你几时得空去添购新衣的呀???你不是昨天才考完试吗????????????)

Oh...我随时都可以到你家去的....哈哈.....应该会路吧..................然后我们去KLCC好吗?我很久很久没有去了!!! 又可以学会驾车去了!!呵呵...如果你敢坐我的车......

我的牙套是拆了.....hehe.....你别羡慕啦.....我有一种预感.....你很快也会拆的啦!!! TRUST mE =P

我昨天去看The Alexander!虽然有很多流言蜚语....这戏不好看...这戏太假了....但我personally think that the director and all the actors and actresses really had put much effort on it.. 而这点是值得我们去捧场的!虽然有些画面....erh...可能会引起不必要的'恐慌'...呵呵.. (我昨天真的很怕cinema会check ic....)

好啦...暂时是想告诉你这么多...+P

假期快乐!!

淑盈上

没有评论:

This page Copyright ©

SookYing 2009