星期三, 五月 11, 2005

my S700i

YUPPIE! get back my hp!!! ^_^


(yesterday night get it back...Program upgrading...hmm...i don't care much..as long as i get it back...Functionally ;p)


thank you my sis little Alc
atel hp when my hp was 'idle'!!!

ps:and i get to know a great news too!! hehe that's my hp is a triband..lalala ;p means i bring it overseas to use~~hualala

4 条评论:

蓝玫瑰Emily 说...

多谢晒你啊~ ^_^

没你口地祝福我...边度so fast can get back my hp ~;p

(my limit edi lar..so hard to type cantonese ;p haha)

卡門 说...

做麼許多沒有公開讓人留言的?
說起戲院,我已好久好久沒去了
以前在kl時,逢戲上映,都要去看的
好想念戲院

蓝玫瑰Emily 说...

连蚊子姐姐也投诉啊 @_@"

;p 就不懂啊...写的当下没有想到给人留言嘛

呵呵

来..找一天我们去看戏吧!! 放心,我绝对不是那privatenumber的主人!!

祝你生活愉快!!

卡門 说...

可是我的時間很難遷就的
別人休息,我上班
我休息時,人家又上課…
以前戲院做什麼戲,我都會第一時間知道的
現在out date了很多

This page Copyright ©

SookYing 2009